Denna djäkla mark

Igår var det marklyft på schemat och jag får inte vinklar o annat att stämma. Kör mad böjdräkten o det är väl inte det utlimata direkt utan jag kommer inte ner till stången ordentlig. Röven kommer inte ner i startläge utan jag börjar att dra lite för tidigt. Har prövat några dräkter från Metal med det gick inte ens att få dom att passa på nått vettigt sätt. Nu ska jag töja min böjdräkt i benen lite för att få upp den lite till så att jag kan köra mark i den på nått vettigt sätt, samt köpa en ny böjdräkt istället. Titan NXG+superduperhejochhådräkt ska det bli. Känns nästan löjligt med denna materiella utveckling inom sporten med tanke på dräkter och inte minst bänktröjor. Nåja, det är lika för alla så det är bara att nöta på och vara glad.

Har ett gött tryck i kroppen i alla fall och formen är på uppåtgående. Sista passet med den nya bänktröjan på fredag. Får jag inte ordning på den då så kör jag i min gamla Inzer t-shirt istället på SM. Skit samma.

Svanelind fick ryggont i går efter en mäktig 3:a på 280kg i marken och det är illa illa, krya på dej. Samma gäller Johanna, vila foten istället för att hela tiden stressa den. Skada = vila annars blir det värre eller tar längra tid att läka. Du hinner bli bäst ändå, vilket jag tror att du kan bli.

Ulf drar sig ur SM och det är så synd, en axel som inte vill läka har ställt till det för honom.

Själv är jag trött på att äta, blir definitivt 125:an efter SM. Konstant hungrig och evigt ätande, lika förbannat har jag svårt att hålla vikten. Blev pizza till kvällsmat igår. 125,7 i morse så jag ligger på rätt sida i alla fall.

Ha de gött
Bolanius

Kommentarer
Postat av: Olle Anteryd

Har du prövat att vinkla fötterna utåt? Mycket svårare även utan stång att få ut röven om du har fötterna vinklade utåt.

2006-08-10 @ 15:17:17
Postat av: Lindgren

Jorå, det funkar utan dräkt men inte med. Ska töja benen lite på dräkten så den kommer upp en bit så får vi se. Har även börjat lite med sumostil så det kommer väl.

Bolanius

2006-08-10 @ 17:51:56
Postat av: patrik

sumo ??? riktiga män särar inte på benen vet du väll.hehe,skoja bara. ja det kanske funkar bättre för dig blir ju kortare väg att dra.

2006-08-10 @ 18:05:52
Postat av: JOHANNA BERGGREN

Kul blogg. vi får hoppas på att det löser sig med dräkterna. är ju en hel djungel, ask me. Vi hörs och bänka i kväll. Ska tänka på er.
Kramar från SuperB


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91