Knäböj

Lät snuvig o allmänt trött så skulle nya superdräkten prövas. Modellen heter TITANNXG+superinfernoextraspecialturbodeluxe eller nått sånt, ingen finsk skit här inte hehe(förlåt), Nåja, dräkten krängdes på (vissa tvivlare åsåg spektaklet och trodde inte jag skulle komma ner) men det gjorde jag. Vilket tryck i botten det blev. Kanondräkt som varmt rekommenderas. Hade man bara varit pigg o alert så hade det förmodligen blivit pers direkt men jag kände mig inte riktig kry så jag avstod detta. Nåja, jag böjde några set på 200kg som också är min valda ingång på SM, tror jag i alla fall. Kanske blir lite till. Behöver nya lindor också, men det får vänta tills i höst. 

Måste också slå ett slag för en produkt som jag provat. Läste en amerikansk undersökning på nätet ang ett preparat som var mycket fettförbrännande och hade muskulärt positiva egenskaper. Min första tanke var dyr avföring men eftersom det var sommarrea på Gymgrossen så införskaffades ett par burkar. Produkten heter CLA och är en Konjugerad linolensyra som blandats med oljesyra samt veg olja. Satan vilken effekt detta hade på mig. Inte blev jag smalare precis men jag fick ett eländes elände att hålla vikten. Allt jag käkade förbrändes och jag som vill gå i +125 på Veteran-SM var efter en månads ätande av CLA nere i 123,5kg. Totalt 6kg ner på 1 mån. Ökade mitt matintag ännu mer, och insåg förra veckan att det var lika bra att minska intaget att denna produkt istället för att äta ihjäl mig. Käkar dessutom ALA (Alpha Lipoic Acid) som är en grym antioxidant. Vet inte om det är blandningen av dessa två produkter eller bara CLA som gjorde vikten minskade men jag vet att efter SM ska jag börja med detta igen. Då ska jag nämligen banta (svärord) lite granna och gå i 125 i oktober. Tror jag hehe. 

Ha de gött alla
Bolanius 

Kommentarer
Postat av: patrik

det gick bra bara för att du provade dom finska kvalitetslindorna hehe.visst känndes dom bra.

2006-08-13 @ 21:48:50
Postat av: Anonym

http://liftinglarge.com/Super%20Plus%20review.htm
lite läsning mvh patrik

2006-08-13 @ 22:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91