Sista passet

Så var då sista passet avklarat. Är i Göteborg o jobbar för tillfället och smet in på ett gym och det blev ett lätt bröstpass och lite armar. Avslutade med lätt o explosiv mark samt lite mage. Sedan blir det till att äta och ladda för fullt. Målet är att göra pers och får jag bara första böjen så tror jag att det går fint. Kommer väl att vara skitnervös förstås så jag får be Kvestarn dänga upp mig hehe. Ingångar blir som tänkt 200-120-190 och tar jag dom så har jag redan där pers totalt. Det borde inte vara några problem utom djupet i böjen. Har gött tryck i kroppen och humöret är på topp. Bara att ta i nu.

Nässjö here i come.

Håll en tumme för mig
Bolanius

Kommentarer
Postat av: Freddan

Lycka till Bolanius, jag är säker på att du kommer att sköta dig finfint. Vem kommer att köra?? jag har böjlindarn och bänkröret+kloss i min bil. jag kan ju köra hem det till den som ska köra om ni vill ha med grejerna. Kör hårt.mvh Freddan

2006-08-30 @ 08:08:15
Postat av: SuperBerggren

Hejja hejja på er nu veteraner. se till att ta SÄKRA ingångar och lyft fram pers i andra och tredje lyften så laget får en bra slutpoäng och NI blir nöjda med era resultat.
Jag tror och vet att NI kommer LYCKAS! jag ska hålla alla tummar jag har (två stycken *ler*) hejja hejja.
massa kramar från superberggren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91