Stel

Vaknade i morse och var STEL, jojo snuskhummrar, stel i kroppen alltså. Träningsvärk de luxe. Egentligen en alldeles underbar känsla men väl häftigt. Måste ha gjort något rätt på träningen. Körde mark igår. 6st 1:or på 170kg med dräkt och det går sådär. Vikten är ju inget problem men dräkten. Bara att nöta på. Min vikt har nu satt sig och är perfekt inför V-sm. 126kg på morgonen. Kommer nog att gå upp nått kilo till innan 2 sept. 

Nu är det vila i dag och på fredag är det bänk. Då blir det att ta i. Näst sista passet med tröjan innan tävling och jag hoppas att jag kan ta i ordentligt. Har även försökt att anmäla mig till Bänk-V-sm så att Kvestarn inte ska behöva gå ensam i sin klass och därför bli utan medalj. Är vi två så delas det ut medaljer. Får se om jag kommer med. Det har med anmälningstider att göra. Hoppas jag hann i tid.

Nä, nu ska jag äta.
// Bolanius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91