Veteran-SM

Närmar sig med stormsteg. Bara drygt en vecka kvar och jag känner mig mycket laddad för detta. Kommer att gå in på 200-120-190, sprättlätt för att få ett resultat och därifrån bara köra på. Hoppas att inte det blir nått skit sista veckan bara. Vikten sitter som den ska. Idag är det bänkpress, med eller utan tröja? Har inte bestämt det ännu. På söndag blir det böj. Sista böjpasset och då ska jag köra ur benen lite så man får tryck i kroppen. Blir nog 2:or på 200-220kg eller nått. 


Ha de
Bolanius 

Kommentarer
Postat av: JOHANNA BERGGREN

Lycka till m uppladdningen inför Veteran SM, detta fixar DU!
Se nu till att NI alla gör en kanontävling nästa helg. Vi behöver er poäng i serien. Jag lovar!
Idag var resultaten lite skrala från Säffle lyftarnas sida (eller alla lyftare överlag). Det har du väl hört.
håller på er.
Massa kramar från SuperB
ps.hoppas på uppdatering direktly after tävlingne.ds


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91