Föreläsning

Har haft föreläsning under kvällen och det var riktigt kul att sitta och prata om något som verkligen intresserar mig. Vi blev 10 personer och alla hade olika bakgrund och olika kunskaper om träning o kost.

Synd att vi inte blev fler bara, många var ju anmälda men dök aldrig upp. Detta kan jag mycket väl tänka mig att göra igen någongång fast kanske lite mer strukturerat och genomarbetat. Visste inte vilken nivå man skulle lägga sig på.


Nåja, kul var det i alla fall.
// Bolanius


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack Bolan!
Det var en jättebra föreläsning och det märktes tydligt att du hade gått in för din uppgift som du skötte på ett strålande sätt.
Mvh Freddan

2006-12-08 @ 08:05:44
Postat av: Bolanius

Tack själv. Kul att få hjälpa till.

2006-12-08 @ 09:05:32
Postat av: TONY

DETTA BLEV JU JÄTTE BRA.JAG FICK EN KICK AV DENNA FÖRELÄSNING!!!:) BÄNKADE PÅ FREDAGEN HAR NOG ALDRIG GÅTT SÅ BRA.TACK SÅ MÖE

2006-12-10 @ 02:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91