Grymt sa grisen

Har efter gårdagens mark o böjpass fått ta fram min rullator. En sådan får alla medborgare när dom fyllt 40 år. Med detta vill jag ha sagt att den träningsvärk jag hade i början av veckan bara var en fis i rymden mot det känns nu, o döm i hövve söm en ä så tyck ja ömmat. Nu trivs man.

Leif: Skicka mailadressen till mig så ska du få bänkprogrammet. to.li snabela telia.com

Det känns som om man gör något rätt när man inte går upp i vikt men hela tiden blir starkare. In med det ena-ut med det andra kanske. Ikväll ska det bli lite föreläsning för våra medlemmar. Ska bli skitkul o se vad vi kan komma fram till.

På fredag är det bänk, lördag blir det Luciapokalen, söndag är det tung böj o lätt mark.

Vilket slut på veckan, kan det bli bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91