Bakis!

Knäböj med yrselvarning idag. Var på fest med gamla skolkamrater igår och det blev blött o sent. Som väl var så tog jag mig i kragen och var inte riktigt så packad som man skulle kunna bli utan mådde rätt fint. Så även i morse, ett par ipren och lite kreatin så var dagen räddad. Trodde jag. 3x2 170 i böj med lindor var ingen lek. 6x2 140kg i mark på det så var man lite lätt illamående. men det gick över och nu känns det fint. Har fått lite problem med mina knän. Förmodligen brosk, har knakat och brakat om knäna ett tag nu men har inte haft ont förut. Men nu börjar det svida lite. Nåja det går väl över.

Ha de gött
Bolanius

Kommentarer
Postat av: superB

Du vet väl att man INTE ska träna bakis (ler), det hjälper ändå inte.
Lyssna nu på mamma berggren

Postat av: Bolanius

Förlåt mamma, ska inte göra om det. Den här veckan alltså.

Ha de
Bolanius

2006-11-29 @ 20:10:21
Postat av: Anonym

hahahaaa.. bra de, du är förlåten för nu och i all framtid
supermorsan :=0

2006-12-01 @ 13:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91