Göööött

Varit nere och kört knäböj, 3x2 165kg lätt som en plätt. 6x2 135 i mark, lätt som en plätt samt 3x6 benpress 340kg och lite rygg på det. Har nog aldrig känt mig bättre/tyngre/starkare. Väger 128 fortfarande och det är skönt att viktuppgången har avstannat. På tisdag är det 4 veckor sedan jag slutade med snuset och jag får allt mindre abstinensbesvär.

Mitt träningsprogram går in på sin 4:de vecka och det känns toppen. Patrik har hängt på oxå och det ska bli kul att se hur han reagerar på det. Kvest börjar bli brutalstark och kommer nog att ge Svanen en rejäl match under våren som kommer.

I morgon är det lätt bänk samt byggövningar som gäller.

Ha de gött
Bolanius

Kommentarer
Postat av: superB

Kul att programmet fungerar. Roligt att se.
hej svejs


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91