Ont

Höst, mörker, elände. Normalt så älskar jag hösten och tycker att det är den bästa av årstider med hög luft, frostmornar och kall blåst. Men denna hösten är inte sig lik. Regn o regn o rusk och alldeles för varmt. Så nu har jag fått någon slags depp tror jag. Har ont överallt, typ knän o rygg. Är inte alls i slag, liksom hängig så där och allmänt trött.

Min dotter har diagnosticerat mig (eller vad fan det heter) som gubbsjuk, men det tror jag inte att jag är. :-)

Nåja, vad göra? Jo, träningsledigt i några dagar, pyssla hemma, ut o promenera och äta massa mat så man blir stor o stark hehe. Får väl ta Fredda med mig och hitta på nått, vi sjuklingar.

Jag återkommer
Bolanius

Kommentarer
Postat av: superberggren

Haha.. gubbsjukan, ja de var pricken över i det. haha. smart dotter du har bolan :=0
ang. depet så lovar jag dig att det som inte dödra det härdar. livet är långt och fullt av motgångar och på nåt sätt blir man allt starkare. det gillar VI!kämpa på
bänk ikväll..
hej hopp


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91