Träna /tävla

Mitt inlägg angående kommande tävlingar kanske behöver uppdateras. Jag kommer att fortsätta att arbeta för att SAK ska bli en framtidsklubb. Det är inget som förändrats. Som jag skrev så är det positiva förändringar som sker. Dessutom nödvändiga för klubbens framtid. Det är heller inga nya regler utan dessa har funnits även förut. 350 poäng för att åka mästerskap fanns redan i början på nittiotalet.

Själv kommer jag att finnas till hands som reserv i fortsättningen. Jag tänker coacha/peppa/klova på tävlingar och ställa upp om jag själv anser att jag är i form för det. Det viktigaste är att vi lyfter fram och tar vara på de nya löften dyker upp i klubben.

Om det blir några tävlingar för mig nästa säsong eller inte får vi se. Hänger gärna med till GB-cup i februari som coach om klubben åker.

Idag blir det tung marklyft enligt schemat.


Ha de alla
Bolanius


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91