Tungt o trögt o slutsnusat

Idag liksom hela helgen har det varit tung o trögt. Ingen riktig fart under sandalerna. I fredags när jag tränade så kändes det inte bra och idag var det likadant. Kan vara så att jag får ta det lugnare denna veckan. Mysko, för att det känns toppen i kroppen, inte stel inte och ont utan bara bra. Blir bänk i morgon och mark på onsdag. Får se om det släpper under veckan.

19 dagar utan snus och dom hemska begärsanfallen blir allt färre. När dom kommer så är dom desto värre. Bara att hålla ut. Om ett par månader så lättar det, det vet jag sedan tidigare försök. Fast nu blir det inget mer snusande. Det värsta med att sluta snusa är man lägger på sig vikt. Spelar ingen roll om man försöker sköta kosten eller röra mer på sig. Man går lika förbannat upp i vikt. Inte för jag har nån viktklass att klara utan det är mer på det personliga planet. Känns tungt och jag tror att en del av förklaringen till min tröga helg är just att snushelvetet är på väg ut ur kroppen.

Nästa vecka, då djäklar...

Men annars trivs jag :-)
Bolanius


Kommentarer
Postat av: Dj Daniel

Sköta maten???? du borde ta ett snack med fredda han vet hur man sköter maten. Han har ju gått i min skola

/Skåningen

2006-11-13 @ 14:02:56
Postat av: superberggren

Jag tycker du hänger i bra bolan. ett plus i kanten.
hej svejs :-))

2006-11-14 @ 16:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91