Ännu en vecka

Var på utbildning igår. det var en förbundsledd utbildning (Svenska styrkelyftförbundet) och vi fick lära oss hur man anordnar större tävlingar i styrkelyft. Intressanta diskutioner blev det och en del ideér om hur man ska lägga upp tävlingar och en del annat.

Lars: Gott kaffe hehe.

Har tränat ganska hårt ett tag nu. Blev 5 pass denna veckan. Var nere på gymet i morse med grabbarnaboys. Min son med ett par komipsar till honom och en av grabbarnas farsa. Dom är bara 12 snart 13 och intresse finns att fortsätta. Själv blev det lite böj men jag får ont i ljumskarna och har fortfarande inget flyt i tekniken. Så det fick bli benpress istället. Gjorde några ganska lätta 6:or på 360kg. Får ta det lite lugnt med mina ljumskar. Ska stå över böjen ett tag och se om jag kan strecha ut problemet.

 Ska ordna en resa till Luciapokalen. Blir buss/bilar och hotell. Om någon känner för att följa med så är det bara att höra av sig. Sätter upp ett anslag nere på klubben till helgen när jag kommer hem. Blir en kostnad på sisådär 1200-1500:- inkl resa o hotell.

I morron blir det bänk, axlar o armar. Ser fram emot det. Lustigt hur vissa övningar kan kännas toppen ett tag men sedan bli rena mardrömmen och tvärtom. Just nu är det kul med bänk och skit med böjen. För nån månad sedan var det tvärtom.

Ha de alla
Bolanius

Kommentarer
Postat av: Qaroline

Svara på dagens fråga i min blogg ; D

Postat av: Anonym

Jag lovar att jag skall göra bättre kaffe nästa gång....:)

Mv
h
Lars

2006-10-16 @ 08:36:37
Postat av: superberggren

OJ oj. 6:or på 360kg. det var en grym ökning. jobba på bolan :P
hej svejs

2006-10-16 @ 11:35:27
URL: http://superberggren.blogg.se
Postat av: Bolanius

Ökning???

2006-10-18 @ 22:36:51
Postat av: Bolanius

Ökning??????????

2006-10-18 @ 23:28:28
Postat av: Mr F

Hur går det med träningen Bolanius! Dina trogna bloggläsare börjar bli lite oroliga när vi inte har koll på dig..Lite ny blogginfo tack!
Vad händer på lördag annars? ryktena går vet du..
Gör som ja träna o va gla!
Freddan

2006-10-23 @ 08:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91