I´m back

Okej Fredda, här kommer en uppdatering. Får väl be om ursäkt till alla tusentals fans som längtat o trängtat, ja eller nått.

Tränade igår efter en veckas välbehövlig vila. Mina ljumskar och axlar var ömma och stela så jag tog beslutet att lite vila gör nog gött. Det gjorde det. Körde mark i söndags 5x8:or på 120 utan bälte och det var jätteskönt att köra strikt och lätt. Nu fortsätter jag med mitt nya program och det känns bara bra. Träning på tisdag, böj o bänk. Onsdag, lätt mark, fredag, bänk o böj och lördag lätt mark igen. Lite senare på lördag blir det fest. Kvest o jag ska bli lite runda under fötterna. Lilleman Svane..nd kommer tyvärr inte med. Men vi kör så det ryker. Alla som vill får följa med och bli onyktra. Info om vart vi ska vara kommer att spridas av sig själv. 

Mer info kommer även på bloggen och på hemsidan.

Håller även på att försöka få tag i ett kompendium från Uppsala Universitet angående kost/träning och jag ska hålla uppdaterade om vart det leder.

DM i Lördags var ju en succe för våra lyftare och i synnerhet för våra "gubbar". Är oerhört taggad att vara med nästa gång. Bara att kämpa på nu.

Ha de alla
Bolanius

Kommentarer
Postat av: F

Thank you! Du kan tro att jag varit orolig...
I morgon kör vi så det ryker, blir bänk för mig oxå, en mycket lätt o explosiv sådan.
Fest...vi kan ju göra det till en cirkel om vi snackar lite tävlingsarrangemang!

2006-10-23 @ 21:27:33
Postat av: superberggren

Hahaha.... låter ju som en god idé med lite ferre. tyvärr kan nog inte superberggren dyka upp. hoppas NI inte blir alltför besviken men men.. går väl fler tåg hoppas jag på.
har hört att det ryktas om någon avslutnignsfest av nåt slag men dte får vi väl ta när tävlings sässongen är slut. Än så länge laddar ju en del inför Bänk SM som går den 24-26 november i GBG!
Ha de gött och träna på bolan.
vi ses.
ps.fått korten?.ds


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91