Knäböj

Idag har jag vart nere o kört knäböj. Gick inte alls till en början men när jag fick på dräkten och lindor så började det sitta bättre o bättre. Har kört teknikträning enlig Bengtsson och det har hjälpt mig en del. Fick nog ner arslet i sista passet och det var ett tag sedan. 2:or på 180kg lätt och bekvämt men vill få ner djupet lite till så nu blir det att nöta på.

Till veckan så blir det fortsatt träning med höga reps och strikta lyft. Mycket bröst, armar och axlar. Marklyft på onsdag. Har väl sisådär 4 veckor till med den träningen innan jag går ner på basövningar och börjar ta i igen.

På lördag ska jag och Fredda på utbildning i Karlstad. Ska bli skitkul.

Ha de alla
// Bolanius

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är det som vi OXÅ är så himla bra på i vår klubb:Att hjälpa varann. Bra bengtsson, du bör dela med dig av din kunskap lite mer, jag vet att du vet massor som vi andra inte har en aning om. Till helgen blir startskottet för vår planerade stortävling...Rölsepöjkera ska fixa till det!

2006-10-08 @ 22:27:55
Postat av: superberggren

Tror faktiskt att alla kan tillföra nåt till klubben på något sätt och om alla hjälps åt så: många bäckar små blir till en stor å.
Så är det, vi är grymma var för sig men ändå grymmare ihop.
ha de allra bäst så ses vi
hej svejs


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91