Sex

Ursäkta rubriken. Men 6 gånger har jag kört ben nu och inte fått till det alls. Bara krånglar med djup och ömma ljumskar och så vidare. Men idag, då djävlar satt äntligen böjen där den skulle. Har smalnat av mellan fötterna och vridit ut fötterna lite till och då äntligen...

Nu blir det att nöta med lätta vikter så jag får detta att sitta. Nöjd Bolanius idag.
Prövade med lindor oxå, 140kg och lätta 2:or och det satt perfekt då med. Men huvva vilken träningsvärk jag ska få. :-)

Tack Lars på KAK som kom med tipset att vinkla ut fötterna. Även en gammal hund kan lyssna ibland hehe. Har tappat ett par kilo i vikt dom senaste veckorna och det känns fördjävla bra då jag arbetar mycket med kroppen och springer i stegar och annat. Positivt värre nu.

Fest på lördag och det ser jag fram emot. Saknar dock min träningspolare Chrisse som lagt vikterna på hyllan och fått flickvän. Bara att gratulera och önska lycka till med flytt och annat till Spanien. Behöver en ny träningspolare så jag får väl haffa nån och tvinga iväg denna stackare till stången hehe. Allt blir lättare när man har nån att träna med. Är ingen ensamvarg på det viset. Lite svårt oxå med tanke på mitt kringflackande jobb, då jag tränar rätt sällan på SAK. :-(

Annars är målen just att komma i bra form till första serietävlingen i februari och att få vara frisk.
Målet för året som kommer är att göra minst 600kg någon gång på tävling.

Ha de o må gött
Bolanius


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91