Bättre

Varit nere o kört böj idag. 2:or på 180kg med utrustning. Dåliga vinklar taskigt djup men känns lätt i alla fall. Känns som ett fall framåt. Har inte haft några mer problem med kistan ännu. Avslutade med hängande/raka marklyft, lätt o trivsamt. Intervjuade vårt radarpar Janne o Johanna idag. Reportage kommer på hemsidan till helgen om jag bara får tid. Tror att det ska gå. Blir nog en stor uppdatering nu igen, ska ta med den bärbara och klippa o klistra lite på kvällarna när jag ligger ute på jobb. DM om några veckor och hittar jag vinklar o djup i böjen så hänger jag med o tävlar annars får jag väl matcha dom som skall lyfta. Ska med i alla fall.

I morrn blir det bänk, om jag bara får tid över. Mycket jobb och mycke stress just nu. Vill vara ledig ett tag men det går nog inte på några månader är jag rädd för.

Ha de gött
Bolanius

Kommentarer
Postat av: Anonym

Häng i Bolan! Skam den som ger sig

2006-09-25 @ 09:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91