Nya tag

Så är man då tillbaka i vardagen. Har betat av vad som gick fel i lördags och vet vad jag missat och vad som skall göras annorlunda. Nu blickar jag framåt och siktar på DM. Vet inte om jag ska gå ner en viktklass för att må bättre rent fysiskt, jobbigt att vara tung. Eller om jag ska stanna kvar och försöka behålla trycket jag ändå har i kroppen. Vi får se. Kommer inte att anstränga mej åt nått håll viktmässigt. Det får bli vad det blir. Träningsledigt denna veckan förutom ett lätt bröstpass i måndags. Blir knäböj med lindor på måndag nästa vecka. Nu åker jag till Norge med grabben och en polare o hans barn och fiskar öring i morgon. Det ska bli skönt att komma ifrån jobb och telefoner o allt några dagar. Tältliv så här på höstkanten, underbart.

Grattis till Kvest som gjorde årsbästa på Vet-SM.

Ha de
Bolanius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91