Satsning framåt

Gäller både klubben och mig själv.

Nu siktar jag träningsmässigt på första serietävlingen. Kommer att bli mycket teknikträning och försöka att bli lite seriös med träning och annat. Mycket högrepsare ett tag framöver. Skulle laget få många återbud så åker jag med till DM, men jag hoppas att det inte blir fallet. Har inget flyt i böjen och slipper helst.

Jag hoppas att våra lyftare i klubben gör fina resultat och därigenom för klubben en pinne upp i seriesystemet. Jättekul med våra juniorer som jag hoppas det går bra för.

Bänk i morrn, längtar redan :-)

Ha de o må gött
Bolanius


Kommentarer
Postat av: Anonym

tjena rölsegöbben! Jag tror att rölsegrabbarna är lite revanchsugna efter förra tävlingen,jag tror att vi båda kommer att göra en bra tävling, den första nästa år. "EN GÅNG RÖLSEPÖJK ALLTID RÖLLSEPÖJK". Ska bli kul att samarbeta med dig ang. tävling och lite annat.

2006-09-29 @ 08:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91