I´m back

Varit lite mycket nu, solen har ju tittat fram och jag har faktiskt varit ute i spåret och hurtat. Träningen går bra och idag var det bara böj på schemat. Körde med utrustning till 2x2/200 sedan en trea på 220 med halvdjup och en 2:a på 240 med kvartsdjup. Bara för att få viktvana.

Nu har jag precis kommit från en löprunda joggingtur intervallträning nåja, jag tog mig runt en 3km med svåra problem. Om vetenskapsmännen från nått dyrt labb varit med så hade vi kunnat bevisa att det mänskliga hjärtat KAN slå snabbare än 480 slag i minuten hehe.

Nu ska jag löga mig i duschen och sedan i säng, trött o sliten men självklart glad.

NM närmar sig och jag tror att vi djävlar i havet att vi har i stort sett allt under kontroll.

Om inte annat så det vår, fatta det alla, det är vår.

Kommentarer
Postat av: powerbejjan

Hej hopp Pappa! Gött å se att du tagit dig ut i spåret. aj aj hade inte velat vara med dig, igår: tung benträning och sen spåret: TOK!
NM blir kalas bra. längtar!
Ha de bäst.
ps.efter NM vet du vad som gäller: H__ - SIDA :P.ds


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91