Nu djävlar i havet...

kör vi så det ryker. NM närmar sig och det känns finfint. Fredda far som en tätting runt o fixar o donar, själv sitter jag o slöar vid datorn och skriver lite pappar. En mycket rättvis och trivsam fördelning på arbete :-)

Idag har jag tränat lite rygg. Blev 2:or i mark upp till 2x2/180. Sedan Lite blandat smått o gott för den lilla ryggen samt en ordentlig duvning för den inte så lilla magen. Ja just det, blev lite böj också.

Fredag är bänk o arm dag och jag längtar redan.

//Bolanius

Kommentarer
Postat av: Freddan

Din slöing upp och hoppa och ut i trädgården med dig nu...vet att du sover för ingen svarar ju när jag ringer *ler*, har Lillemor stängt av telefonen på helgen kanske haha.

2007-04-14 @ 08:11:17
Postat av: ME

BRA jobbat pappsem! NM kommer blir kalas BRA!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91