Söndagsbänken...

...gick sådär. Skulle upp mot 160 hade jag tänkt men tekniken sitter inte som den ska o det blev träning på 130-145kg istället.  Visst vikten är inga problem men jag lyfter lite på arslet o då får man inga vita lampor av domarna. Ny benställning och då gick det bättre men jag får ändra lite med vinklarna på armbågarna i själva lyftet så vi får se hur det går. Får nöta under de två veckor som är kvar.

Mer oroande är dock min vänsteraxel som gör ont som satan efter jag kört bänk. Fick detta för två veckor sedan när jag körde med kloss på 170kg. Har hängt i sedan dess men blivit mycket bättre. Idag återkom skiten igen och vi får se hur det känns i morgon.

Körde ett byggarpass på armarna som avslutning.

Ha de
Bolanius


 

Kommentarer
Postat av: Johanna Berggren

Vi är många som tror på dig.kör hårt ny pappa bolan så kommer veteran SM gå som en dans!
Många björnstarka kramar från superB

2007-08-13 @ 15:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91