Elände

Har åkt på en dunderförkylning, har ont i ryggen + en armbåge och har hur mycke jobb som helst just nu.

Har fått ett riktigt värstingjobb nere i Gb. Kommer att bli typ 65-70 timmars veckor hela januari. Bra betalt och trevliga kamrater. Bävar dock hur det ska gå med träningen, men jobbet/firman går ju före så det så. Ska träna mycket under julledigheten. Svanelind o jag ska köra på, får se om Kvest hänger på oxå.

Har inte tränat alls på några veckor, därav ryggont och annat. Får se om jag kan kurera mig till ett pass på tisdag nästa vecka. Siktar på det. Har lagt på mig vikt också, inte alls bra med tanke på att jag vill gå ner i vikt. Får skärpa till mig inför nästa säsong minsann.

Blir en whisky ikväll, kanske två. Bara i medicinskt syfte såklart, usch vad man får stå ut med.



Ha de
Bolanius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91