Nyårslöften minsann.

Igår var det träning igen. Morgonpass ihop med Svanelind och det blev lite lätta böjar och lite rodd + mage innan jag kände att ryggen fått sitt. Ska ner i morgon o köra igen, lite tyngre så får vi se om grejerna håller.

Lite bladder innan nyår oxå.
Som vanligt ska man ju bli en ny människa, få kondis, äta bättre, smalna av lite ni vet. Jag ska faktiskt passa på att avlämna ett par små "löften" innan nyår.

1) Dra ner på kaffet, kanske ta en mugg om dan bara.
2) Gå ner i vikt, har sagt det förr men nu djäklar :-) 15kg innan 16 juni.
3) Vit månad i Januari, hmm försöka går ju.
4) Försöka sova mer, 4-5 timmar per dygn räcker nog inte i långa loppet.
5) Mindre stress, vet bara inte hur fan man bär sig åt.

Det var nog det hela tror jag. Någon annan som har några löften, bara att avleverera dom som en kommentar så håller jag koll på er hehe.

Auf wienersnhitcshel på er, eller hur fan det stavas.
Gott nytt år om vi inte råkas innan dess.

/Bolanius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91