Sista gnället för i år (hoppas jag)

Ett bra år går mot sitt slut. Bra på många sätt. Men slutet har inte varit bra. Först ryggont, höger lats krampade i flera dagar o jag fick inte loss det. Gick till naprapat i tisdags och då blev det bättre, har dessutom varit sjuk i en vecka snart, förkylning som inte vill släppa. Som grädde på moset så fick jag ett präktigt ryggskott i morse. Stod på jobbet i Götebord (jo jag gick faktiskt dit trots allt) och tänkte, det här måpste vara kroppens sätt att tala om att nu är det fanimej dags för lite vila. Det ena efter det andra blev tillsammans för mycket och jag åkte hem på morgonen efter ett par timmars försök till jobb. Har nu ont som fan och kan knappt röra mej. Har fått en lite whisky innanför västen så det känns lite bättre.

I morrn ska jag jobba en timme ungefär sedan ska jag vara LEDIG. Bara vara med familjen o ha det gött.


Resten av året ska förhoppningsvis vara lite gladare o mindre gnälligt.

/Bolanius

Kommentarer
Postat av: Freddan

It can only get better!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91