För djevla bra

Det bästa böjpasset någonsin

Då var det dags för böj idag igen, söndag som det är och jag fick bekänna färg idag. Det blev till slut 5x5 på 160kg. Sista 2repsen i sista 5:an var riktigt tunga annars kändes det skitbra. Har ett underbart tryck i kroppen. Har käkat kreatin ett tag nu och kanske är det det som ger effekt, jag vet inte men jag bara hänger på. Kan ju också vara att jag för första gången i mitt liv är en renlevnadsmänniska. Det lär gå över om typ 10 veckor efter nästa tävling :-). Blev även 6x2/130kg i marklyft också. Lite chins och baksida axlar avslutade mitt pass och nöjdare än så här är svårt att bli med ett träningspass.

Veckan som gått
Vikt: ca 128kg

Mår: Fint

Snus: Icke sedan oktober (bara att hänga på Janne) :-)

Godis: Inte sedan nyår

Alkohol: Inget på 2 veckor

Favoritövning: Allt, men böjen sitter jävligt bra just nu

Musik i mp3spelaren: Punk från 1980-talet för tillfället

Veckans länk: http://wwwdesign.no/jorun/ukensbilder.html

Ont nånstans: Lär ju ha träningsvärk i morrn. Huvva.
Maträtt: Lamm med grönsaker och gnocci.

Das war alles
Bolanius



Kommentarer
Postat av: Anonym

Roligt att höra att det går bra med träningen...
Jag är inte så säker på att det går över om tio veckor! Tror du kommer att upptäcka vad bra man mår när man äter rätt och tränar på, så jag är ganska säker på att du kommer att fortsätta på denna väg även sen. Kanske äter lite mer men undviker för mycket skräpmat????
Ha de så gött i Götet!
mvh Dr Fred

2007-02-27 @ 15:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91