Striptease

Tävling igår i styrkelyft. Karlstad var platsen och jag är så glad att jag drog mig ur. Mådde pyton i morse. Känns lite bättre nu. Det  var kalas för min svåger igår och vi inledde först med lite bus på tävlingen för att sedan käka pizza o ta en öl. Jag körde (hör o häpna). Därefter till en strippklubb och lite dansuppvisning för min svåger. Dom andra sa att det var bra, jag blundade eftersom jag är pryd, och ja just det månen är grön också hehe. Efter att ha besett detta så var det svårt att slita sig men vi var tvungna för att partyt väntade på oss. En massa gamla kompisar hade samlats och det åt och dracks. Mycket trevligt. Själv fick jag fara hem tidigt då min förkylning/influensa/ebola eller vad det är gjorde sig påminnd och jag blev nästan däckad det sista. Trist men inget att göra något åt. Så idag mår jag bra gällande bakfylla o annat. Hostig och allmänt kass för övrigt.

Skall dock gå ner och träna med mina grabbar, sonen o hans kompisar idag. Får väl passa åt dom när dom kör bänkpress. Själv blir det lätt böj för att få lite pump i benen, typ 3-4 set med 60kg eller nåt. 

Annars har veckan varit skit. Hatar att vara sjuk. 

Börjar ett nytt träningsprogram nästa vecka om jag tillfrisknar, annars får det dröja ytterligare en vecka. Powerbuildingkoncept där man kör 5x5 i dom "fyra stora" böj, bänk, mark o militärpress, samt ett antal kompleteringsövningar för att få med muskelkondis och annat. Ska köra detta i 10 veckor för att sedan gå på med programmet som vi har kört nu ett tag och som funkar kanon. 4dar i veckan är upplägget som vanligt.

Kommer att hålla bloggen uppdaterad ang resultat med det nya programmet. Om någon vill ha träningsprogram så hör av er så kan jag skicka via mail.

Ha de gött alla
Bolanius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91