Världens bästa ....

....salva för muskelont är i mitt tycke Nicoflex. Värmer och dövar på djupet.  Innehåller dock nikotin och jag slutade snusa i oktober, blir lite skakis ibland när jag smörjer hehe. Livet är hårt men man får stå ut ändå.
En annan favorit är Linnex men den svider så förbannat efter ett tag, man piggnar till liksom hehe.

I morrn är det bänkpress som gäller, först lätta 2:or (signalträning) sedan klossträning med tunga vikter utan bänktröja. Blir mumma det. Lördag ska jag o grabben ner och hjälpa till med ombyggnationen i hallen. På kvällen ska jag till Karlstad.

Söndag är det så äntligen dags för knäböj igen, 5x5 på 155kg väntar och lite signalmark 6x2 efter det.

Har tappat ett par kilon sedan jag inledde min viktnedgång. Ligger precis där jag ska enligt mitt schema. Trevligt trevligt.

Ha de
Bolanius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91