Det är vår minsann

Sitter på ett hotellrum i Mariestad. Trött o sliten. Har varit en lång dag idag. Fick åka till Örebro och hämta boxar till fiberoptik för att de boxar jag hade fått tidigare hade tillverkningsfel. 28 mil och halva dan åt pipan. Har äntligen blivit klar med jag skulle göra och har fått mig lite mat. Biffstek med lök o klyftpotatis.

Tränade igår men det gick trögt. Körde lätt bänk 6x2 80kg dynamiskt eller signalträning eller vad det heter. Lite armar o axlar blev det också sen var jag helt slut. Käkade o stöp som en klubbad i säng o sov som en stock. Analysen blir att jag inte återhämtat mig helt från böjen samt att  jag inte har sovit speciellt bra ett par nätter. Mark i morgon och det blir 4:or på någon lagom vikt, typ 160-170kg, samt en djäkla massa magträning.

Har en massa utejobb som skall göras nu i början av året. Tänker inte gå ner mig för det utan ska gilla läget och köra på utav bara hel......

NM för juniorer i Säffle, ska bli skitkul, April är månaden.

Ha de gött
Bolanius

Kommentarer
Postat av: Freddan

härlig inställning som vanligt...ursäkta att jag var lite frånvarande när du ringde, det var lite "knivigt" att prata där på sjukhuset haha.

2007-01-11 @ 08:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91