Högtryck för fan

Har kört bänkpress idag. Började med att köra lätt, dynamisk bänk 4x2 på 100kg. Gick sedan över till klossbänk och här börjar det lossna lite. Det blev 1x3 140kg 1x2 150kg samt 1x5 140kg utan tröja. Gick ruskigt lätt o behagligt. Sedan skulle jag köra lite triceps men då kände jag av klossbänken i armarna och körde mage istället. Riskerar inte att få ont när det bara är 3-4 veckor till tävling. Vet ju inte vart det blir eller vilket datum. Eventuellt Karlstad den 4/2 annars Säffle den 10/2. Vi får se.

Nu har jag stoppat magen full av pasta, hamburgare, proteindrinkar, kreatin och vatten o mjölk och annat smått och smaskens, så nu är man inte sugen på maraton precis. Ja Daniel, jag vet att jag äter kasst men jag är ganska söt i alla fall, det säger min mamma, fast hon är synsvag förstås. 

Nå i alla fall. Mätt o träningsvärk, kan det bli bättre? Ja det kan det, men hur, ja det kan ni få fundera på.

// Bolanius 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91