Ledsamt...

...ja eller inte eller kanske. Bara jobb just nu vilket är bra då jag är egen företagare. Bara jobb innebär också ingen träning just nu och det är mindre bra men det skiter jag i just nu. Har ont i ryggen som attan men det håller på att gå över. Fick mig en kyss i korsryggen på jobbet i måndags. Svullen o öm o skit men som sagt bättre nu. Har sytt i min böjdräkt o längtar tills på söndag då ska jag ta i utav bara helv....

Bänk i möra med tröja, det ser jag inte fram emot då jag tycker det är skit med tröjorna. Behöver dock ha den då jag är klen i bänken annars. Det är jag förvisso ändå men ändå klenare utan tröjeländet. Även nedre vänstra bicepsfästet har varit ömt en vecka ungefär, senaste klossbänken tog lite väl bra känns det som. Det går väl över med lite whisky och vitlök som allt annat skulle jag tro.

Mycket jobb och lite träning i fortsättningen också? Nja, har släckt de värsta bränderna på jobbet nu och kan börja fokusera igen på träningen.

Så, nu har jag gnällt färdigt och det känns genast bätttre.

Ha de
Bolanius


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91