Livet, Universum och Bänkpress

Var nere igår och körde lite bänk, 5x3 på 100kg. Gick lätt o behagligt. Det är bara det att jag får så satans ont i vänster biceps när jag bänkar. Känns som armen ska explodera. Det går lika fort över men kommer efter varje set. Förmodligen överansträngd men jag vet fan inte. Skit samma, dubbeltreo och nicoflex gör susen hehe.

Gött laddad inför tävling i karlstad, har inga mål eller krav på mig själv. Vill bara få ett bra resultat med godkända lyft. Känns som om det skulle gå.

Just nu sitter jag på ett hotell i Göteborg och tar det lite lugnt. Inget mer jobb förrän i morn. Ska ut o gå en sväng nu. MAT kanske eller jo tvärsäkert. MAT moahahahaha. Mat 'dreggel' mat mat. Oöööhhaahhmaaat.

Må gött
Bolanius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91