Uppåt minsann

Körde mark igår och passade på att ta i lite i alla fall. Var uppe på 185 och drog en etta och knäna höll ganska bra. Fick ställa mig lite smalare och drog en hoper 4:or på 155, då kändes det bra. På söndag ska jag köra med dräkt o lindor ihop med Kvest. Bestämmer mig då om ev tävling. Söndag kl12:00 om nån mer ska med.

Har fått sendrag i en tumme men det skiter jag i.

Det som inte dödar - härdar, ja eller lemlästar eller invalidiserar eller skadar eller ger konstant värk eller ja härdar.

På återseende
Bolanius

Kommentarer
Postat av: Anonym

[email protected] förresten. tack!

2007-01-04 @ 08:00:06
Postat av: Freddan

Va gött o höra att du är på väg mot storformen...
Bara att ösa ju, vore kul om du ville va med o tävla och laget behöver dig oxå. Du är alltid en optimist och jag tror det smittar av sig på de flesta.

2007-01-04 @ 08:01:17
Postat av: superberggren

Bra mark i onsdags bolan. kör på!
hej hopp pappsen. ses i veckan...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91