Ungdom hmm??? Not!

Idag vaknade jag vid niotiden och var lätt stel kände jag. Vid 09:30 så lyckades jag äntligen ta mig upp ur misären och komma på fötter. Stapplade ut i köket o fick på kaffet. Tittade på klockan och insåg att det var träning om 22 minuter. Panik, en macka o 2 koppar kaffe senare kom Qvestarn o hämtade mig för ett bänkpass. Med lätt och spänstig gång så tog det bara 8 minuter ta sig från dörren till bilen. 18m. Hmmm.

Nåja, bänkpress och klossbänk på schemat. Körde treor upp till 130kg och det blev 5x3 på 130. Första tunga passet på väldans länge och det gick förvånansvärt lätt o fint.

I morrn blir det nog lite vila och på tisdag blir det axlar o rygg. Nått åt det hållet. Träningsvärken får bestämma.

Ha de gött
Bolanius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91