Tell me why - i dont like mondays.

Vissa måndagar är värre än andra. När man inte vill åka ut o jobba utan vill stanna hemma med familjen och har rena djäkla ågrenanfallen på söndagskvällen. Visst, det går över när man kommit iväg men innan dess är det jobbigt. Mycket jobb nu o då blir man stressad o stirrig o ibland lättirriterad. Ibland, men bara ibland kan det bli för mycket med allt. Vill träna, vill vara hemma, vill jobba, vill resa ännu mera, vill...fan vet.

Sitter just nu på en båt i en småbåtshamn i Göteborg och skriver detta. Har fått låna båten i natt av en arbetskompis och ska kvarta här inatt. Blir hotell i morrn. I morrn blir det även träning om allt går som det ska. Rygg o biceps på schemat. 7 veckor kvar med byggträning sedan blir det tyngre vikter.

Ligger ungefär på schemat gällande vikten. Har som mål att komma under 125 till helgen, tror inte att det ska vara några problem, är nästan där redan. Ska försöka tappa mellan1-3 kilo i veckan ett tag framöver. Skiter i om jag inte tar lika mycket bänkpress eller knäböj under tiden, mår inte bra av att vara för tung och har fortfarande ont i mina knän.

Ska ner till 112-115 någonstans har jag tänkt. Sedan får vi se vad som händer.

Just nu ska jag försöka få lite sömn.

Saknar familjen

Trött.

// Bolanius

Kommentarer
Postat av: Freddan

Tror jag vet ungefär hur du menar med att man inte alltid känner att man räcker till!
Upplever detta alltför ofta och jag har kommit fram till att!!!ungefär som du, finns det nåt att göra?
Naturligtvis kan man påverka sitt liv genom att säga ifrån men det är nog mest så att man VILL göra så mycket...
Ett bra sätt kan vara att göra något HELT GALET!
Det funkar iaf för mig, t.ex. dra iväg på en restresa efter skolavslutning, hoppa bungygump från Älvsborgsbron. Jag lovar att inget skulle bli sig likt...vare sig med snodden eller dig haha
It can only get better!
Freddan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91