Vojvoj

Träningsvärken sedan torsdagens pass sitter i och det är ju trevligt. Men idag var vi och spelade brännboll!! Det var en ny upplevelse. Har inte spelat brännboll på 15 år tror jag och märkte ganska snart (efter ca 4,2minuter) att man inte är 20 år längre. Nu sitter jag med värk i benen och en sträckning i höger skinka och tycker väldans synd om mig själv, för så här ont och hemskt brukade det inte vara förr. Det kommer jag ihåg i alla fall. Dessutom fick vi storstryk av samtliga lag vi mötte, eller storstryk o storstryk, vi lät dom erhhmmm vinna så vi slapp springa i regnet nått mer.

I morrn ska jag, när jag kravlat mig upp ur partären/misären och kommit på fötter, (kan ta en viss tid känns det som) åka och träna klossbänkpress. Rullator kan bli användbart så här på ålderns höst men jag är ju ung i sinnet eller vad fan dom brukar säga.

Nåja, trippeltreo samt whisky ska nog få bukt med det onda hehe.

Ha en härlig helg alla
Bolanius
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91