Den kalla sanningen...

... är att mina dagar som renlevnadsmänniska har gått över. Blir nog renlevnad-light nu ett tag. För när öl-lampan skiner ner genom dom grå skyarna och fåglarna börjar att kvittra o föra oväsen, folk är ute o går med ett leende på sina läppar, verandan ska helt plötsligt sopas ren och sådana saker, ja, då kan man inte vara utan folköl.

Som folköl räknas alla drycker utom rödvin. Om rödvin skulle serveras (vilket gud förbjude) så ähhhhh räknas även detta som folköl hehe.

Så nu har jag släppt på den biten lite lite granna. Ingen snus inget godis och inget starkare än 4,5% eller så. 

I dag har jag varit nere o snickrat lite i vår tortyrkammare, träningslokal menar jag. Har listat lite och sådär. Hann inte klart tyvärr men det beror på att jag var ensam. Det gör nu inget eftersom det kan vara ganska skönt att gå o flumma i sin egna lilla värld.

I morrn är det knäböj med dräkt. Ska ge mig på några 2:or upp till 200- 220 nånstans tänkte jag. Vi får se.
Alla som vill vara med är välkomna. Kl 12:00 som vanligt

Ha de
Bolanius

Kommentarer
Postat av: Freddan

Synd att det inte kom någon och hjälpte till!
Vi skulle behöva komma igång med att måla lite och rulla ut lite mattor snart. Jag har pratat med Thoren och han ska kolla om det fanns mer innertak att sätta upp, han var ganska säker på det.

Kör hårt imorgon!!

2007-03-24 @ 16:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91