Kollaps

Idag blev det kollaps. Vän av ordning har kunnat följa min Eriksgata mot den ultimata uppladdningen. Ingen snus sedan oktober. Känns bra och har inte fuskat eller fått något återfall. Men nu, idag så sket det sig gällande godiset som jag hållt uppe med sedan nyår. Har fuskat med jordnötsringar o ostbågar. Skrämmande. Men jag trivs ändå. 

Var nere på klubben och snickrade idag. Dock blev jag besviken av att inga andra än herrar Andersson, Bykvist och Florell dök upp. Vi fick inte ens hälften gjort av det vi borde fått. Nåja, nya tag i morrn. Hoppas på bättre uppslutning då.

Bänken igår gick som det gjort ett tag nu. Skitbra.

Knäböj i morrn och det känns så där. Har ont i ryggen fortfarande men det skiter jag i.

Ha de
Bolanius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91