Synden straffar sig...

För att bota min ångest och allt sånt där efter jag hade frossat lös på folköl och grillade revbenspjäll så släpade jag med mig min int ont anande 13 årige son ut på 3km joggingtur. Nu är det att ta i att säga joggingtur, då jag efter ca 200m var nära att få lungförstorning, andnöd och krupp. det var med andra ord inte igår man var ute o "sprang". Ett annat ord för jogging är sakta gång.

Idag har jag kapat ved o haft mig i trädgården.

Marklyft idag, blev 2:or upp till 170kg som avlutade passet. 4x2/170kg. Lite kronlyft och shrugs avslutade ryggdelen. Böj blev det också, några 3:or med stopp i botten. huga vad det drar gott i rövenjagmenarbenen menar jag.

I morrn ser jag fram emot ett grymt bänkpass med kloss. Siktar på 160kg med stor kloss och 140 med 3klossen.

Dä årdner säj
Bolanius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91