Djävulsvecka igen.

Ännu en vecka till handlingarna. Har rest ca 150 mil i bilen denna vecka, har jobbat 63 timmar och tränat ett pass. Frågan är om det ens ger resultat, bara ont och sliten och skit.

Men arbete ger inkomster, som egenföretagare är det viktigt att ha jobb så jag klagar inte (bara lite). Bara att träningen blir lidande. Nåja livet är långt och fyllt av träningspass.

Det gäller att inte tappa sugen bara. Världen är fylld av tappade sugar och det är ju inte så kul. Nä, under helgen ska jag köra ett eller 2 pass och till veckan har jag redan sagt ifrån att det inte blir kvällspass hela tiden utan lite egentid också.

Förutom ovanstående är det fördjävla bra, Leffe K ska få spö i bänken, jag ska på veteran-sm  (betalar själv hehe) och ska ha mitt livs bästa höst gällande träning, det har jag gett mig fan på. Nu ska jag dock ner i vikt, skiter i +:en och tappar gärna 15 kilo under sommaren. Kanske man mår bättre i knäna o leder också.

Nu ska jag ta en whisky och må riktigt djävla gött.

Ps, träning kl 12:00 både lör o sön är inplanerat.  Få se vad Fredda säger, ds

/ Bolanius

Kommentarer
Postat av: Freddan

om whiskyn eller att gå ner 15 kilo??då väljer iaf jag whiskyn haha, jag går upp i vikt nu trots ganska mkt konditionsträning. Det MÅSTE ju vara enbart muskler *ler*
Detta råd är Dr Freddas!!

2007-05-26 @ 08:28:04
Postat av: Anonym

Själv har jag just avslutat ett glas 16 yo Ardbeg....;)
Mvh
Lars

2007-05-27 @ 23:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91