Ett herrans liv

Oj, nu är det mycket att förtälja. Ingen träning dock :-(

Har varit i Finland med rockbåten, siljarock hette evenemanget. Sov typ 6 timmar på 2 dygn och var skitkul men jättejobbigt. Det vi gjorde var att arbeta som "humpers" det är att bära grejer (rodda) och dessutom vaktade vi scenen så att inga fulla farbröder och damer skulle äntra densamma. Fulla människor fanns det gott om. Närmare bestämt 2400 och dom var konstant berusade i 48 timmar. Har mycket att förtälja men orkar inte. Kan dock berätta att Michael Shenker, den gamle demongitarristen var full som ett vårdike i maj och lyck. ades bara genomföra 2,5 låtar innan han vingalde av scenen. 

Har inte tränat ordentligt på ett par veckor nu och har inga möjligheter att köra igång ordentligt på ett par veckor heller. Massor med arbete, sena kvällar och kass mathållning gör det omöjligt att träna tungt. Kroppsarbete 12-15 timmar om dagen ett dag framöver gör att man inte vill ta i efteråt.

Tävlingen i maj är i farozonen och jag tänker inte delta om inte jag lyckas komma på nåt sätt att få tid med träningen. Får satsa på bänkpress-sm i september istället om nu jag inte kan hinna o träna.

Har en del ideér angående tävlingar och evenemang framöver gällande vår klubb. Ska sätta mig med dr fred och se vad vi kan komma fram till. Gick ju bra senast.

Om en vecka kommer besök från Ptuj hit och ska bo hos oss en vecka (nästan) sedan ska frugan till Tallin på spa-resa och sedan ska jag försöka vara lite social med vänner o familj.

Återkommer med mera grejer snart.

Kommentarer
Postat av: Freddan

Hej du och välkommen hem!
alltid kul med nya idéer, låter spännande...ska se om jag kanske kan ha nåt på G jag med

2007-05-02 @ 22:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91