Svikare eller...

Lustigt hur det kan kännas. Ställer inte upp på lördag pga att jag inte kunnat träna på sista tiden. Annars har ju formen varit god och vikterna har åkt upp på löpande band. Men trots att jag hjälpt till i lokalen och snickrat och trots att jag var ganska inblandad i NM-historien med en hel del timmar och dessutom var iväg till Finland en hel helg för klubbens räkning så känner man sig lite som en svikare. Nu jobbar jag mån-fre i Götet och vi får se hur det blir med träningen, har i alla fall hittat ett kanongym, bara tiden räcker till nu så...

Får sikta på veteran-SM istället och försöka komma igång till den tävlingen. Har några månader på mig.

Idag har det blivit första ordentliga passet på väldigt länge. Har fått ett nytt program som skall köras i 10 veckor. Kommer att lägga ut delar av det. Om någon är intresserad av detta program så får ni hojta till så skickar jag det till er. 5x5 powerbuildningprogram. 

Idag blev det.
 
- Bänkpress 5 x 5
- Breda dips 2 x 10
- Lutande flyes 2 x 10
- Smal bänkpress 5 x 10
- Mage 5 x max



Kommer nog att kännas i morrn är jag rädd för. Ska bli ben i morrn eller på tisdag beroende på tid.


Har lovat Fredda att det ska bli bättring på skrivarfronten också, så nu blir det nya inlägg lite oftare, får bli skärpning.


// Bolanius
 

 


Kommentarer
Postat av: JB.

Yes, tummen upp!
Klart du ska blogga och DU är absolut ingen svikare. trevlig prick som är ödmjukast av oss alla! Ses i helgen och fixa hemsida!
Söndag?
Keep on going, rock ON!/J.
våga inte sluta blogga!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91