Träning igen

Chokerande nog så har jag tränat för andra dagen i rad. Axlar o biceps stod på schemat. Känns förträfligt just nu. Har varit o handlat minimjölk o lättkorv o grovpasta o brrrrrr annan hemskemat. Men jag ska ner i vikt o nu djäklar ska det bli ordning på matintaget. Svårt att ha full koll på sånt när man ligger ute på jobb. Har ju inte gått upp nått så jag har ju inte problem med det. Men när man ska gå ner så blir det besvärligt, för jag vill ju inte tappa i styrka heller. Ska sänka intaget av kalorier från ca 6000 till 4500 till att börja med och satsa på "nyttig mat".

127,4 i morse och pekar neråt. Ska tappa lite väl mycket i början och siktar på 125 till helgen. Får se hur det urartar sig. Håll tummarna, för mina knän håller inte med det jobbet jag har nu med trappspring, stegklättring o knästående fibersvetsarjobb.


På onsdag blir det mark utan bälte. Trevligt trevligt.

Ha en härlig kväll
Bolanius


Lars
Ps, Fick en Ardbeg av frugan i helgen, mumma. Ds

Kommentarer
Postat av: JB.

Gött å se pappa Bolan!
Lycka till!
idag fick jag min dator, åh så fin!
Pratar du med Carl ang. lite saker som var restat som jag skulle få ev.genom dig framöver!
Ha de gött!/J.

2007-05-29 @ 18:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91