Djävla förbannade tjuvar...

...snodde datorer inatt. Hur fan gör man om man till 95% säkert vet vem som gjort brytet. Ska man åka och bryta tillbaka, diverse ben i kroppen dom djävlarna alltså, eller ska man hoppas att rättvisans män ordnar till det hela. Man blir så djävla förbannad, man jobbar så man nästan kolar av och sedan ska nån äcklig knarkardjävel sno mina grejer för att sälja för pisspengar och snorta upp skiten i sin ruttna näsdjävel. Fy fan. Självrisken är så hög så jag får stå för hela skiten själv och det retar mig ännu mera. Fan vad timmar man måste göra för att reparera en sån här sak. Mmmmmtänk att få lägga händerna på en sån liten skit, ta ut betalningen i natura o då pratar jag inte några sexuella termer utan extremt kotknackeri moahahahehehihi.

Får ta ut min ilska på en skivstång i morrn.

Arrrghh
Bolanius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91