Jag har sett ljuset!

Jag har förstått nu, jag har insett, jag är upplyst.

Körde böj igår. Prövade att ta i lite inför ett eventuellt KM i början av december och får till min stora förvåning ett gensvar från mina ben som inte var riktigt väntat. Har ju kört mitt Sheikoprogram ett tag nu och alla som kört det tidigare har ju haft goda erfarenheter av det.

Tänkte ta en stege upp till sisådär 170kg, men det slutade med en ganska lätt tvåa på 200kg. Mjuka träningslindor och bälte var allt som användes. Får nog införskaffa en ny dräkt o köra på lite känns det som. Om det blir KM eller inte står skrivet i stjärnorna men jag är jäkligt nöjd just nu i alla fall.

Kommer nog inte att byta träningsprogram nått mer. Bara att utveckla detta som jag kör nu.

Hej så länge
Bolanius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91