Myror i benen...

...har jag tamejfan. Varit ledig i flera dar nu och letar efter saker att göra. Man måste nämnligen göra det hela tiden i min värld. Saker alltså. Kanske skulle sätta sig o bara inte göra någonting ett tag men då kommer samvetet (det dåliga) krypandes och säger att du måsta ju göra nått. Konstigt att man är så djävla uppstressad o uppkopplad hela tiden så att man inte ens kan sätta sig en helg eller för den delen en dag, eller ens knappt några timmar o bara skita i allt utan att få dåligt samvete eller myror i benen. Så idag ska jag tamejfan inte göra ett handtag. Bara åka o köpa nät till mina hummertinor. Ja visst ja, ska byta en garderob också, i badrummet. Måste fixa antennen till tv också, det har jag ju glömt. Bilen ska tvättas och ...


Nä, blir fanimej hamburgare eller pizza till mat idag. Ryggläge med en god bok samt marklyft ikväll. Så får det bli.

/Bolanius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91