Första veckan avklarad

Körde enligt mitt program igår igen och nu är första veckan avklarad. Är gött mör i benen men det är ju trevligt. Det blev knäböj i en stege upp till 5x3 på 150kg samt bänkpress i stege upp till 6x2 på 90kg, skönt att få ta det lite lugnt i bänken äntligen. Sedan mer knäböj och då fick jag minska ner lite på antalet set, ingen ork kvar. Nästa vecka blir det knäböj i stege upp till 5x2 på 160kg vilket är pers för mig utan knälindor. Tror inte att det ska vara nått problem, kändes skitbra igår. Har heller ingen träningsvärk längre, mest lite stel o mörbultad men det går över efter man tagit dom första stapplande stegen på morgonkvisten.

1 år sedan jag slutade snusa också, jag är lite mallig över det.


Glöm inte bort att det ska vara gött att leva.
Bolanius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91