Hummer 2

Letade tinorna idag igen. Fick 4 st hummrar varav en riktigt stor. Dessutom blev det en massa krabbor som genast ska ner i magen, på vägen dit ska dom ner i en kastrull med vatten som kokar samt salt och dom ska stanna där i 12 minuter. Sedan svalnar dom och ska ätas.

I morrn är det lätt rygg på schemat o på söndag ska jag dra igång med Sheikoprogrammet.

Får dra lärdom av min vän Lindeberg och köra treor på 220kg med krokstång i goodmorningpasset. Kan du inte komma till Säffle på söndag o träna med mig så jag får lära av en meister. Osäker på utförandet nämnligen :-)

Söndag kl 12:00 är det träning om någon vill hänga på.

Nu ska jag sova min skönhetssömn, tror fortfarande inte att det kommer att hjälpa, men jag ger mig aldrig.

Ha de
Bolanius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91