Nordman och annat

Har tagit ledigt från både arbete o träning några dagar och bara drar omkring som en annan luffare. Rastlös blev jag efter ca 12 minuter. Varit ute o gått, sovit, lirat gura och sådana saker har avklarats. Igår var vi och såg Nordman på Harrys i Säffle. Bra uppträdande med gamla godingar men vilket pissigt ljud. Synd på ett bra gig. Vi påtalade för ljudkillen att det finns kurser där man kan lära sig att ratta mixerbord men han uppskattade inte det. Nåja, jag och mina medkumpaner (frugan o ett par kompisar) blev lite i gasen i alla fall.

Skulle vara skönt med en eller ett par veckors semester nu på en gång men detta är inte genomförbart just nu. Får ta det frampå till julen istället.

Ska försöka ta mig ner till ak och köra ett pass i morrn. Känns som det skulle kvitta just nu men det är nog lika bra att försöka köra på.

/Bolanius

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hur mycket har du gått ner :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91