Vecka 2 avklarad

Vecka 2 enligt sheiko är avklarat och jag måste säga att detta är nått som har passat mig som handen i handsken som det heter. Är helt slut efter varje pass men mjölksyran som man drar på sig i vecka 1 försvinner sakta men säkert. Idag körde jag böj upp till 125kg låter kanske inte mycket men efter en tuff träningsvecka så är 5x5 på 125kg riktigt slitsamt. Massor med bänk idag också, trevligt trevligt.

Vecka tre väntar och jag längtar redan :-)

Efter 4 veckor så blir det en deloadvecka och sedan maxningar för att se om nått har hänt med den gamla kroppen. Sedan väntar endera ytteligare 4 veckor med samma upplägg eller så vidtar steg2 i sheikoprogrammet. Ett renodlat styrkelyftprogram som bara väntar på att bli testat.

Sitter nu framför min dator med en kall pilsner i magen o en på bordet. Ska upp o spika plåt på taket i morrn samt fixa grabbens basketkorg. Har en hemmagjord pizza i ugnen och den är strax klar.

Hyvvä päivve på er eller vad det heter.
Bolanius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91